Usługi telekomunikacyjne – umowy i reklamacje
Jak bezpiecznie zawrzeć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych i nie dać się oszukać.
Zapraszamy do zapoznania się z cyklem filmów instruktażowych przygotowanych na potrzeby kampanii o bezpieczeństwie seniorów w sieci. Są to
krótkie i przystępne poradniki na temat bezpiecznego poruszania się po internecie w kontekście korzystania z komunikatorów, poczty elektronicznej i
portali społecznościowych.
Cykl filmów można znaleźć pod poniższym linkiem:
Jak bezpiecznie zawrzeć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych i nie dać się oszukać.
Phishing to metoda oszustwa, w której przestępca podszywa się pod inną osobę lub instytucję w celu wyłudzenia poufnych informacji (np. danych logowania, danych karty kredytowej), zainfekowania komputera szkodliwym oprogramowaniem czy też nakłonienia ofiary do określonych działań.
Choć jeszcze kilka lat temu darzyliśmy je znacznie mniejszym zaufaniem, obecnie e-zakupy stały się dla nas codziennością.
Nadal jednak na nieuważnych klientów czyhają osoby chcące zarobić na niewiedzy lub pomyłkach. Trzymanie się podstawowych zasad pozwoli jednak uniknąć rozczarowań i problemów :
DANE KONTAKTOWE
Stowarzyszenie
„Nasza Szczycieńska Ziemia”
ul. Jerzego Lanca 3/16
12-100 Szczytno
NIP 745-184-68-14 / REGON 364119874
Telefon:+48 530 500 590
E-mail: nsz.mazury@gmail.com
————————–
Polityka prywatności
2023 senior.wmcn.pl | admin: Adam Cudak